PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

20 augustus 2008

I'm leaving on a jet plane...

De kogel is door de kerk. Binnen exact elf dagen zit ik op een vliegtuig dat zich hopelijk later die avond zal parkeren op een eilandje ten Noordwesten van Afrika.

Met dat in het achterhoofd begint nu de tocht naar boeken/muziek voor tijdens die luilekkerweek, samen met het googelen naar leuke activiteiten. Zo hoop ik bijvoorbeeld op een jeepsafari, al zal ik al zeer tevreden zijn als ik elke dag een strandstoel kan veroveren om mijn lui gat aan het zwembad te nestelen.

De voornaamste reden dat deze mens een paar duizend kilometer Zuidwaarts trekt is om er eens tussenuit te zijn. Herbronnen noemen ze dat in deftig Nederlands, al zullen die bronnen waarschijnlijk bestaan uit lokale cocktails en Belgisch bier. Mogelijk ook een Heineken, maar dan moet het al heel laat op de avond zijn.

In theorie ga ik alleen. Planning, geld, herexamens, werk, optredens en andere vakanties stonden de meeste van mijn vrienden (alle drie) in de weg, maar dat is op zich geen ramp. Als 23-jarige kan je zoiets nog wel doen zonder als zielige eenzaat over te komen. Bovendien denk ik dat een weekje op mezelf wel deugd doet. Natuurlijk is het steeds 'in theorie'. De afgelopen twee jaar ben ik in Spanje telkens iemand uit mijn eigen deelgemeente (Langdorp) tegen het lijf gelopen. Tijdens mijn skivakantie in maart ben ik letterlijk voor mijn kapster haar latten gevallen en toen ik in mei in een New Yorks restaurant zat, bleek Wim Oosterlinck achter mij te zitten. Niet dat ik die mens persoonlijk ken, maar what are the odds. Ik heb er helaas niet op gelet, maar zijn tafelgenote zou Lisbeth Imbo geweest zijn.

Maar soit, u heeft er geen boodschap aan dat ik veel mensen ken, of de afgelopen zes maanden drie buitenlanden heb bezocht (en vierde gepland). Het was gewoon nog eens dringend tijd dat hier een boodschap stond die bovendien eens niet met technologie te maken heeft.

Ohja mocht u van die geweldige muzieknummers kennen die een mens laten wegdromen naar blauwe lucht en goudgele stranden, let me know. I have an iPod and I'm not afraid to use it.

Labels: , ,

2 Comments:

Anonymous Andhi said...

eum... dude? het nieuws vandaag gezien? then again: what are the odds dat zo'n crash 2x op 12 dagen gebeurt.

o ja, en the beach boys hè!

woensdag, augustus 20, 2008 8:57:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

warhammer gold warhammer money warhammer accounts tibia money tibia gold tibia item runescape accounts buy runescape accounts runescape money runescape gold runescape gp runescape power leveling runescape powerleveling cheap rs2 powerleveling runescape equipment buy rs equipment runescape runes cheap rs2 runes runescape logs cheap rs2 logs runescape items buy runescape items runescape quest point rs2 quest point cheap runescape questpoint runescape gold runescape items runescape power leveling runescape money runescape gold buy runescape gold buy runescape money runescape items runescape accounts runescape gp runescape accounts runescape money runescape power leveling runescape powerleveling tibia gold dofus kamas buy dofus kamas wow power leveling wow powerleveling runescape questpoint rs2 questpoint Warcraft PowerLeveling Warcraft Power Leveling World of Warcraft PowerLeveling World of Warcraft Power Leveling Hellgate money Hellgate gold buy runescape logs buy rs2 items cheap runescape items Hellgate London gold Guild Wars Gold buy Guild Wars Gold runescape items rs2 accounts cheap rs2 equipments lotro gold buy lotro gold buy runescape money buy runescape gold buy runescape runes lotro gold buy lotro gold runescape money runescape gold cheap rs2 powerleveling eve isk eve online isk buy runescape power leveling rs2 power leveling tibia gold tibia item runescape accounts Fiesta Silver Fiesta Gold Scions of Fate Gold Hellgate Palladium Hellgate London Palladium SOF Gold Age Of Conan Gold AOC Gold ArchLord gold tibia money tibia gold runescape accounts runescape gold cheap rs2 powerleveling buy ArchLord gold DDO Plat Dungeons and Dragons Online Plat

woensdag, oktober 29, 2008 4:24:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home