PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

01 september 2008

If you like piña colada...

Nog geen 24 uur hier en toch zit ik weer achter een pc mijn mail te checken... Ma soit ik hou het zo kort mogelijk want een qwerty-toetsenbord is mijn ding niet. (so don"t mind typo"s of alternatieve leestekens.)

Hoe is het daar?
Goed, zeer goed zelfs. Mijn kamer is bijna zo groot als het appartement dat ik vorig jaar met vijf vrienden huurde. Het eten is veel en lekker. De snacks en ijsjes zijn voor later op de week. Het weer kan iets beter, de lichte regenbui is volgens de organisator een absolute uitzondering en gezien het hier nog zeer aangenaam warm is, wil ik dat gerust geloven. Mocht het u interesseren: I was drinking piña colada when I got caught in the rain.

Valt dat zo¨n beetje mee zo alleen?
Wel dat hangt af wat je alleen noemt. 99 procent van de gasten is hier Belgisch of Nederlands, enkel voor de (bijzonder knappe) serveersters moet ik mijn engels of drie woorden spaans bovenhalen. Het idee dat ik dit jaar eens niemand bekend zou tegenkomen heb ik nog voor het inchecken laten varen. Achter mij stond een vriendin die met haar vriendje hier enkele hotels verder logeert.

Ging ge het niet kort houden?
Jawel, ik ga nu een fiets huren en het stadje wat ontdekken :-)

Labels: ,