PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

05 september 2008

Korte samenvatting

Kort samengevat: ik heb hier te veel beleefd om het nog op te noemen.

Mijn celebity-status is zo goed als over, minder sociaal ben ik er echter niet door.
Nieuwe vrienden maken is overigens handig als je alleen op vakantie bent. De proppers die je tien minuten eerder nog een stripclub wilden binnentrekken bieden je nu gratis shots aan in de meer deftige uitgaansgelegenheden. De drank is plots ook wel een pak goedkoper in die clubs en dat kan ik alleen maar toejuichen.

Ik ben
-Dofijnen gaan spotten
-Een fan van dronken Britse meisjes
-Off Road gaan rijden
-kilometers gaan fietsen
-Gaan zwemmen in het stuwmeer
-Met een serieus gewonde teen terug uit dat meer gekomen
-Mogelijk de enige single op mijn hotel
-Bijzonder goed Duits aan het spreken
-Mijn Nederlands buurmeisje naakt op de gang tegengekomen
-Er daarna nog iets mee gaan drinken
-Daarna niet in slaap geraakt omdat ze ruzie aan het maken was met haar vriend.

En nog zo veel meer...

Labels: , ,