PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

22 november 2008

Hoera! (Side 04)

Hoewel ik de ICT-quiz aan mij moest laten voorbijgaan, heb ik vandaag toch enigszins mijn schade ingehaald. De leuke mensen van het Neckermann Xperience team organiseerden vandaag een quiz en die hebben we met een tweekoppig team –zacht uitgedrukt- met veel succes gewonnen.

Afgedroogd: vier andere teams van vier tot zes leden die we toch wel ‘waardige concurrentie’ konden noemen. Niet omdat ons team maar uit twee personen bestond, maar wel omdat die ouder mensen best wel veel weten.

Soit, veel trots valt er nu ook niet mee te halen. Waar ik eindeloos faalde voor geschiedenis- en sportvragen, stonden zowat negentig procent van de muziekvragen op mijn naam geschreven. Menig bejaarde gaat er nu van uit dat ik een dj ben en zo lang ik niet wordt gevraagd in dancing Fabiola kan ik daar best mee leven.

Labels: , ,