PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

22 november 2008

Olé olé, op reis met een bv (Side 02)

Altijd een beetje vreemd zo’n bv in de buurt. Een aantal medereizigers was meteen iets alerter en actiever met de heer Jambers in de buurt. Één steward schrok zelfs een beetje, waarna hij een smile vertoonde die ik enkel krijg als Scarlet Johansson of Kirsten Dunst voor mijn neus staat. Naakt welteverstaan.

U leest het al, wanneer PJ over bv’s begint te bloggen dat moet u niet veel spectaculairs verwachten. Geen naakte vrouwen die toevallig voor mijn hotelkamer staan (ik check meteen nog even), geen decadente feestjes of diepgaande gesprekken waarbij ik plots vloeiend Duits praat. Neen, het boeiendste aan de heenreis was de veel te krappe beenruimte en Paul Jambers.

Ohja en Piet Huysentruyt. Ik veronderstel dat beiden apart op de vlucht zaten, maar ook deze tv-kok zakte af naar Antalya. De reden werd me iets later op de dag duidelijk toen ik een tiental vakantiegangers metee ‘kookeiland’-trui zag rondlopen. I’m guessing dat u er in het voorjaar op VTM wel een trailer van zult zien.

Piet lijkt me trouwens een uiterst gezellig mens. Hoewel ik geen liefhebber ben van kookprogramma’s, of een fan ben van deze West-Vlaming, ben ik maar zelden een man tegengekomen die zo hartelijk blijft lachen. BV’s can be a pain in the ass, maar een BV zijn is dat ook wel een beetje. Een zuur gezicht of ambetante uitspraak gaat immers nogal snel naar redactie@dagallemaal.be, terwijl het iedereen al wel eens tegensteekt.

As I said, als ik al over bv’s begin, dan weet u dat deze trip het sex-appeal heeft van een pot confituur. Maar ook confituur kan soms lekker zijn.

Labels: , ,