PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

07 november 2008

"Tot vanavond"

Dat waren de woorden die ik vanmorgen uitsprak toen ik rond zeven uur de deur dichttrok. Toegegeven, ik ben een extreme luierik maar vandaag kan toch wel tellen qua activiteiten.

Van thuis ging het naar het station van Aarschot, naar dat van Brussel-Zuid, naar dat van Keulen.
Tijdens de treinrit nog snel twee artikels geschreven waarbij mijn persoonlijk snelheidsrecord voor een kortje is scherpgesteld op zeven minuten.

Van Keulen Hauptbahnhoff gaat het met de tram naar de Messe. Uiteraard neemt deze jongen eerst de verkeerde hal, twee kilometer van waar hij echt moet zijn. Kort samengevat wil het zeggen dat ik probleemloos voor de Lego fandag en een beurs over modelbouwtreinen een perspas heb gekregen, en eigenlijk zonder enige legitimatie ben binnengeraakt op de World Cyber Games (waar ik moest zijn).

Soit, de weg terug was iets minder vlot want deze jongen kan duidelijk nog altijd geen tramplan lezen. Daardoor wordt het spurten naar de Thalys, terwijl ik nog snel een Whopper achteroversla (meteen middag en avondmaal)

Op de trein is gelukkig draadloos internet, waardoor de rest van mijn avond geregeld raakte.

Coming up next:

Rond acht uur kom ik aan in Brussel-zuid.
Rond vijf voor half negen kom ik aan in Leuven.
Om half negen begint mijn salsa-les tot tien.
Om kwart na tien ga ik een straat verder naar Quantum of Solance kijken.
Rond één uur zoek ik terug aan mijn auto (in aarschot) te staan.
En om kwart na een kom ik terug thuis, mogelijk in een lichte coma.

Ps: Normaal kwamen er nog foto’s van mijn leuke dagtrip, maar as we type krijg ik de melding dat de batterij van mijn laptop ook bijna leeg is.

Labels: ,