PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

22 november 2008

Where's the beef? (Side 03)

Omdat ik ergens tijdens een chinees etentje beloofd heb om over de vakantie te bloggen, en omdat het momenteel maar matig weer is, zullen we dat maar doen.
Hoe is het hier? Relatief goed. In tegenstelling tot de tempteratuursvoorspellingen is het hier geen tien graden. Het weer is hier echter wel iets raars. Overdag, bij zonnig weer, kan je hier probleemloos in een t-shirt rondlopen bij 22-24 graden. Eens in de schaduw, of na 16 uur zakt het echter meteen en na zessen wordt het echt frisjes.

Maar het weer kan u uiteraard niks schelen. Where’s the beef?
Een vraag die ik mij ook al een aantal keer heb gesteld. In tegenstelling tot vorige vakanties is er hier niet veel beef. Op een paar uitzonderingen na zijn we hier de enige twintigers en dat vertaalt zich in vreemde taferelen. Wij zijn degenen die braaf zitten te loungen terwijl een bende vrouwen met de leeftijd tussen die van mijn moeder en mijn grootmoeder zitten te shaken op de discotheek. Stel u van dat laatste trouwens niet te veel voor. Tussen elf en één gaan hier alle remmen los, maar om één na één mag u braaf naar uw kamer gaan. Meteen weet u ook waarom ik om half twee nog blogpostjes tik. Ik ben nog te wakker en twee uur disco is lang niet genoeg om mij deftig beschonken te krijgen.

Nooit gedacht dat ik het zo openlijk zou zeggen, maar ik heb een acuut tekort aan schoon vrouwvolk. Niet dat op andere vakanties de latin lover in mij boven komt, maar het oog wil ook wat en vrouwen met borsten op hun navel zijn euhm… buiten mijn oogbereik.

Labels: , ,