PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

07 januari 2009

Happy fucking newyear

Een gelukkig Nieuwjaar. En dat wens ik u niet toe omdat het begin januari is, maar omdat dat van mij een week later nog niet echt de moeite is geweest. In principe zou ik beter van blog wisselen. Eva zegt dat ze geen letter meer geschreven krijgt bij gebrek aan drama. Ik krijg er niets meer uit omdat ik er te veel van zie.

Maak u geen zorgen, er is niemand dood, dodelijk ziek, uit elkaar of in elkaar geslagen. Het zijn dingen die vallen in de categorie 'piepkleine dingetjes die mijn dag verkloten', maar die dingen stapelen zich op en dat maakt mij bijzonder moe en lastig. Bovendien kan ik er amper deftig over zagen want het zijn pietluttigheden.

Maar waar ik me -los van het bovenstaande- de laatste drie weken wel aan heb gestoord is dat mensen het je kwalijk nemen als je lastig bent. Een aantal keren tijdens de feestdagen zat ik echt tegen mijn zin aan tafel, maar enige vorm van ontevree is blijkbaar erger dan geen cadeautje meebrengen, of de boertige kerel uithangen. Kritiek leveren in een tijd van vrede op aarde? Hoho, daar hadden we je niet voor gevraagd Pieterjan, bord leegeten en lachen graag.

Achja, mogelijk zit ik gewoon met een post-eindejaarsdepressie, te veel eten en te veel nodeloos gedoe. Maar ik ben het zo beu dat ik intussen in de godverdomme-spiraal zit.

Mijn voornemen voor 2009 is dan ook meer mijn eigen zin doen, ten koste van iedereen. Ook u.

Mijn beste wensen.

Labels: , , ,