PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

05 maart 2009

Sterven op CeBit

De hele dag heb ik liggen denken over hoe de blogpost van vanavond er zou kunnen uitzien. Voor het eerst ben ik op CeBit, zowat de grootste IT-beurs ter wereld.

It sucks!

Mijn ergernis komt echter niet van de beurs zelf, maar van alles daarrond. Ik ben mijn bagage kwijtgespeeld, al weet ik intussen wel dat ik ze morgenavond op de luchthaven terugkrijg. Het internet op mijn kamer is beperkt tot een T-Mobile netwerk dat mij (enfin mijn baas) 8 euro per uur aanrekent. En door allerlei tijdsverspillingen was ik vandaag veel te laat stukjes aan het schrijven.

"Maar PJ, zou ge dan niet in uw bed kruipen en genieten van uw 5 uur slaap in plaats van te bloggen?"

Dat ga ik meteen ook doen. Maar omdat ik de bijhorende foto's niet krijg verkleind of bewerkt (lees: de laptop stopt met werken maar crasht niet), ben ik op dit moment de beelden stuk voor stuk aan het doormailen naar mijn collega's.

Technology, you've gotta love it...





Or you'll commit suicide.

Labels: , , ,

1 Comments:

Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Tja jong, als ons leven met bits en bytes aaneen moest hangen, we zouden er wreed slecht uit zien....

maandag, maart 09, 2009 6:25:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home