PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

15 november 2009

leeftgijnog?

Ja ik weet het. het stelt hier tegenwoordig niet veel meer voor. Niet dat er niets te melden valt. Ik ben in de laatste drie maanden bijvoorbeeld even langs Gran Canaria (vakantie) en Los Angeles (werk) gepasseerd. Feit is gewoon dat bloggen vooral hip was in 2005 en er vandaag betere manieren bestaan om uw gedacht snel aan de wereld te zeggen. Vandaag doe ik mijn publiek gezever op Twitter en (iets) minder publiek gezever op Facebook. En waarover kan je dan nog bloggen? Juist, dingen die je niet in 140 tekens of één statusupdate krijgt.

Maar daar heb je dan weer tijd voor nodig.

Mabon, onder voorbehoud beloof ik hier weer wat productiever te zijn. Al is het maar omdat iets van je afschrijven ongelooflijk veel deugd kan doen. Nu er nog tijd voor vinden.

Labels: , ,

1 Comments:

Anonymous Fery said...

Ik heb exact hetzelfde voor!

zondag, november 15, 2009 9:16:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home