PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

20 augustus 2010

My 1.34 minutes of fame

Speelden zich gisterenavond af in het laatavondjournaal van de VRT (en vanmiddag nog een keertje).

Als u hier komt dan is de kans vrij groot dat u dit al lang weet via Facebook of Twitter, maar wie wil kan het fragment hier nog eens herbekijken. Het gaat overigens over wachtwoorden, die u best lang en complex genoeg maakt.

Het was trouwens de tweede keer deze zomer. Vorige maand mocht ik op de luchthaven even uitleggen hoe het zat met dataroaming. Hier dus.

---

Dat vorige heb ik trouwens niet gemeld omdat ik rond die tijd mijn Eurotrip-plannen aan het uitwerken was. Terug beginnen bloggen met de melding dat je op tv bent geweest is zo mogelijk nog flauwer dan deze post, vandaar het uitstel.

Met die Eurotrip gaat het overigens goed. Enige probleem is dat het budget mij wat verplicht om de plannen iets beperkter te houden, maar dat staat niet in de weg dat ik nog steeds ga proberen om een flink aantal steden te bezoeken in de komende maanden.

Labels: , , , , ,