PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

01 september 2010

(niet meer) opgelicht door Mobistar - Deel III

Bedankt Mobistar!

Neen, dat is geen sarcasme, het is een oprechte dank voor wat ze intussen voor mij hebben gedaan.

Eind vorige week kreeg ik onverwacht telefoon van de klantendienst van Mobistar. De dame in kwestie had mijn blog gelezen en vond de hele situatie bijzonder jammer. Daarbij heeft ze mij nogmaals bevestigt dat mijn contractduur niet zou worden verlengd. Meer nog: als een soort van compensatie wordt mijn resterende abonnementsduur volledig geschrapt!

In praktijk wil dat zeggen dat ik mijn abonnement (met een maand vooropzeg) nu al mag stopzetten in plaats van in februari. Voor alle duidelijkheid: Mobistar wil mij niet kwijt als klant (denk ik, want ik ben wel een lastig exemplaar). Maar omdat ik vanaf oktober in het buitenland zit, mag ik nu al afhaken.

Daar ga ik uiteraard gebruik van maken want vanaf oktober bestaat mijn telefoonverkeer enkel nog uit internationale gesprekken. Dat terwijl mijn huidig abonnement anders nog vijf maanden (X30 euro) zou doorlopen.

Kort: ik ben vrij van abonnementsvoorwaarden en mag binnenkort weer prepaid gaan, wat mij best wat onnodige kosten bespaart. Een ex-telecommunicatie zou de pastoor zeggen.


ps: Wie het allemaal wat gemist heeft, kan 'Opgelicht door Mobistar' deel I en deel II hier nog eens nalezen.

Labels: , ,