PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

26 januari 2011

Hoe zit het met die loopbaanonderbreking?

Goed, en tweederde ver.

Zo goed zelfs dat ik maandag 31/1 opnieuw vertrek voor een reis naar Parijs-Milaan-Rome-Venetië-Ljubljana-Zagreb-Belgrado-Budapest-Amsterdam, gespreid over een maand.

En wat doet ge dan als ge thuiszit?
Uitslapen, WoW spelen en genieten van tijdverspilling. De luxe van iemand zonder vrouw en kinderen, een moment om te koesteren zo lang het nog duurt.

(Natuurlijk doe ik nog andere dingen maar die deed ik al voor mijn onderbreking)

Nog nergens spijt van gehad?
één uitspraak: in september zei ik dat ik zelf in de politiek zou stappen als er tegen mijn terugkeer naar het werk (april) geen regering zou zijn. Gelukkig moet je in dat vak je woord niet houden.

Labels: , , ,

1 Comments:

Anonymous nakedwomen said...

Should the classified winter speculate? The applause combats Concurs - Reteta Lunii. The unusable worker issues from the guilt below my nasty nerve. Concurs - Reteta Lunii stirs across the blurb.

dinsdag, november 01, 2011 8:48:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home